Dansk konst – och kulturresa den 15 november 2015

Nu finns text och bilder från resan till Danmark på vår hemsida. Klicka här [fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes”… Läs mer »Dansk konst – och kulturresa den 15 november 2015

Bornholmsresan – flera bilder

Sedan websidan lades in har flera bilder inkommit. Louise Christensen och Sanna Durlind har skickat mig många fina bilder som visas här nedan.

Konstresan till Bornholm den 29 augusti 2015

• av

Bilder och kort text från Bornholmsresan finns nu på hemsidan. Klicka här.   [fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=””… Läs mer »Konstresan till Bornholm den 29 augusti 2015

Höstens program har nu kommit!

Alla som betalat medlemsavgiften för 2015 bör nu ha fått programmet. Som vanligt är det späckat med intressanta konstupplevelser-